Friday, September 16, 2011

Stockholm i mitt hjärta

Utsikt från Västerbron

6 comments:

Anonymous said...

Vackert!

Trevlig helg!

Rovie said...

Du ser ut att ha fint väder.
Den sidan är sällan jag ser så jag kände inte igem mig först.

Ang mail till bloggen går det inte på blogg.se bara MMS och det går inte med iPaden. Men jag jar ju PC den ska användas också.

Hoppas du får det fint i "min" stad.

Anonymous said...

Hej Gunnar,

Visst är det svindlande vackert där; knappt man vågar titta... Bra med din bild då! :)

Trevlig helg!

Kristina said...

Fin bild. Hoppas verkligen ni har trevligt.

En go helg till dig o familjen.

De goaste kramizar vännen!

Britta said...

Vilken härlig bild! Önskar dig en fin fortsättning på helgen!

Unknown said...

Morrn.

Jag tror nog att du har stått på S:t Eriksbron, med blicken mot Karlberg.......

Ha de bra.

Hasse A Norge