Thursday, July 21, 2011

Google+ växer

Trots att det sociala nätverket endast funnits i drygt två veckor har Google+ nu över tio miljoner användare och det görs en miljard statusuppdateringar om dagen. Googles +1-knapp, som är motsvarigheten till Facebooks gilla-knapp, får enligt Larry Page 2,3 miljarder klick om dagen. 




Den som vill pröva Google+ kan skriva till mig på gunnarcarlstedt@gmail.com så skickar jag en inbjudan.




Tour de France gjorde en avstickare till Itailien igår. Idag väntar branta backar i alperna

3 comments:

antonia said...

Jag har inte facebookat, så googles dito blir inget för mig. Tror jag.
Vill dock inte svära på bilbeln, för man vet ju dock aldrig.
Känns som man blir ännu mer bunden till internet. :)

Znogge said...

Imponerande hur snabbt vissa saker sprids!

Anita said...

Jag har facebook och har funderat lite på google + Men inte bestämt mig helt. Det var en trevlig bild på den förskylda "Gubben" i föregående inslag. Hoppas din förskylning försvinner snart. Anita