Monday, October 09, 2006

Foton från vänner


Jag har turen att ha fått (och får fortfarande) flera fina foton från vänner på nätet.Dom flesta av dessa finns på min hemsida under rubriken Fotoalbum.En hel del foton finns också under rubriken Resor.Med mera...
Jag har en fotoalmanacka där jag har ambitionen att sätta in ett foto varje dag.Antingen sådana som jag själv eller Bitte tagit eller också foton som jag fått av andra.Under rubriken foton från vänner finns bidrag från bl a Agneta,Ann,Anne-Len, Carl.Göran, Gunnel,Kathy,Lennart,Loree, Sören och Åke.Och från Magnus som jag just idag fått fina svampbilder från.En av dessa syns här..fler finns på hemsidan.
Jag tar gärna emot bidrag även från andra.skicka i så fall till (gunnarcarlstedt@hotmail.com)
Idag är det första gången som det är kyligt på morognen.Bara tre grader varmt.solen skiner och det kommer säkert att bli riktigt behagligt senare under dagen/Gunnar

No comments: