Tuesday, October 24, 2006

Farväl till byn












Sista avsnittet av Hem till Byn visades på SVT igår kväll. Nu flaggar man också för att det inte skall göras några fler program. Hoppas att dom ändrar sig för jag tycker att detta är en unik serie där flera av skådespelarna funnits med sen starten år 1971.
Jag inser att jag också börjar bli gammal eftersom jag har följt TV-serien från början.Jag tror inte jag har missat något avsnitt. Det har ju också funnits gott om tillfällen att se avsnitt i repris.
Det var en fin avslutning med bröllop och framtidshopp./Gunnar

1 comment:

Anonymous said...

Hej svarar här med på din fråga. Gusselby ligger en halvmil från Lindesberg om du vet var Linde ligger?
Och ja, Jerusalem var något speciellt att besöka. Glömmer aldrig! Blev nästan Religös när vi gick där. Jag har album på Spacen, kommer att plocka fram det till jul.... Och vad det gäller Hem till Byn så undrar jag om det inte blir flera avsnintt. Med det slutet? Giftemål mellan Connys skydsling och byns rikaste?