Jag har kokat Krusbärssylt / Marmelad. Hoppas att det ska smaka gott på mackorna till morronkaffet.
I morgon ska vi titta till nya lägenheten i Årjäng. Tre bostäder på två vuxna ska väl räcka? Blir så med villan, farmen och nu lägenheten. Man blir lite splittrad minst sagt.