Friday, May 20, 2011

Deckare från Sardinien



Om nån missat det så var vi på en härlig semestervecka i Sardinien med början påskafton.

Jag har lånat tre deckare som utspelar sig på Sardinien. Dom är skrivna av Marcello Fois och har advokat Bustianu som huvudperson. Deckarna utspelar sig i Sardinien i slutet av 1800-talet.


Följ författaren på Facebook här

Idag kom också min nya IPad2. Den är betydligt lättare och smidigare än föregångaren. vilket naturligtvis är en fördel när man använder den som läsplatta.

Smart idé att lägga sin gamla ab-idenitet på den här sidan. har ni kollat?


6 comments:

kloktok said...

Kanske du kommer känna igen miljön i deckarna från Sardinien? :)

Ha det gott & trevlig helg.
Fridens liljor

Agnetha said...

Åhhh, vad avis jag blir !!!! jag vill också åka till andra länder, inte helt självklart med allt jag måste ha med mig.

ha det så gott !

Agnetha said...

Det gick jättebra för maken, sprang på under 2 timmar, han sprang inte för fullt. Blev inte ens andfådd. Roligt !

Det är säkert jättetrevligt där idag, de har haft tur med vädret också, det har varit lagom varmt för att springa.

Anita said...

Sardinien har jag aldrig varit i. Har rest en hel del innan men valde att sluta med det när vi skaffade hund. Blir bara lite dagsturer när vi har passning till hunden.Ha en bra lördagskväll och Söndag/Anita

Ejsans said...

Fungerar det bra med flytten? Eller hade du denna innan, kom inte ihåg och nu kan jag inte gå tillbaka och se.

Ha en trevlig helg
/Rovie, med googlekontot det går lättast/

Ejsans said...

Hej

Måste bara tala om för dig att jag såg de första svalorna idag. 9 st totalt.

Helt underbart.
Men visst är det väl lite väl tidiga i år?

Hoppas du haft en fin helg