Saturday, September 16, 2006

Lördag morgon

Ännu har inte solen trängt igenom molntäcket denna lördag morgon men det ser ut att kunna bli en fin dag.Jag har surfat runt lite på nätet nu på morgonen.Jag hittade bl a en bra länk till en sida på Filipinerna.Där fanns det sen också massor med bra länkar till andra hemsidor runt om i världen.Jag har mest hållt mig till svenskspråkiga(och en o annan norsk) sidor ett tag nu.Dags att träna upp engelskan och tyskan igen genom att hoppa runt bland olika hemsidor utomlands.
Här är länken till sidan på Filipinerna/Gunnar
http://www.rudner.eu/html/home.html

1 comment:

Ingrid said...

Hej Gunnar!
Tack för mailet och för att du tipsade om bloggen. Jag lägger in en länk till den på min dagbokssida. Jag hoppas att du inte har något emot det?
Hoppas nu att det blir en trevlig 50-årsfest för lillasyster!
Här är det soligt och vackert idag också, men lite svalare. Man anar bistrare tider........

Kram Ingrid